Thursday, September 2, 2010

12 Eylül ile ilgili bomboş haberler! Hemen şimdi!


Zamanı geldi yazmak lazım şöyle oldu böyle oldu... 12 Eylül ile ilgili üç haber. Merkür geri gidiyormuş! İnsanlar konuşup duruyor. Şimdi bu konuda yazmam gerekiyor. Fazıl Say ile ilgili de yazmak gerekiyor. Bir de evet mi, hayır mı? Yoksa gündemden düşerim!?

1) Merkür geri gidiyor.
Gidiyorsa gidiyor, sizin başka bir işiniz yok mudur? Herkes işini gücünü bıraktı, merkür de merkür... Şimdiye kadar hiç mi geri gitmiyordu bu gezegen? Ya da biz şimdi neyse farkettik de yırttık mı yani? Ona göre düzenleyince hayatımızı ne olacak? Hep beraber 12 Eylül'ü bekliyoruz. Merkür geri gitmeyince hepimizin hayatı düzelecekmiş. O zamana kadar iş anlaşması yapmayıp elektronik eşya almayacakmışız. Benim zaten durmadan böyle şeyler yapma alışkanlığım yok. Bu durumda endişelenecek bir durumum da yok! Ayrıca anlaşma da yaptım. Tam sezon başı. Konserler bilmem neler... Nedir yani?

2) Evet. Fazıl Say ve Cüneyt Özdemir'in programına evet! Ne güzel program olmuş gayet duyarlı, tutarlı. Oh ne güzel! Herkes istediğini söylemiş çekinmeden, daha ne? Programdan önce Fazıl Say'a kızmak moda oldu, programdan sonra Cüneyt Özdemir'e. Sürekli takım tutma hali. Çok güzel program olmuş. İkisini de tebrik etmek lazım. Beyefendi gibi konuşmuşlar karşılıklı. TV seyretmiyorum ben, bir arkadaşım linkini yollamış oradan izledim. İyi etmiş, sağolsun, sayesinde gündem takip ettim. Muhabbette 12 Eylül referandum meselesi de geçti. Geçmese olmazdı zaten.

http://video.cnnturk.com/2010/programlar/8/26/5n1k-24-08-2010

3) Evet / Hayır kısmını pas geçeceğim izninizle. Lakin ben sizin ne oy vereceğinizi merak etmiyorum. Siz de benimkini etmeyiverin. Şart mı?

İşte gündem hakkında yazacaklarım bunlar. Benim kendi gündemim daha yoğun bu ara. Fırsat bulunca onu da yazarım yakında...

No comments: