Thursday, October 4, 2012

Kayit Gunlugu 01: Henuz herseyin baslangici...

24 Eylul- Pazartesi
Mila sen ne tatli seysin!

Surprizler albumumden sonra (2005) yeniden sarkilarimi kaydediyorum. Yazdim, cizdim, aranjmanlarini da yaptim. Hazir(d)im! 




Tum ekip bulusmamiz tahminimizden zor oldu. Insanin kayit mekani kendisinin olunca kapiyi kendisinin acmasi gerektigini unutabiliyor! :) Ozellikle bir gece once yoldan geldiyse ve hala son dakikada nota yetistirmeye calisiyorsa! Kapida kaldi Berk Kula. Yalandan kapris yapti, odumu kopardi. 
ses bir kii de-ne-me!


Ben geldigimde zaten gec kalmistim. Berk'le "amaaaan dedik, yuru yemege gidelim". Ediz Hafizogullari o sirada davullari getirdi yerlestirdi. Derken Demirhan Baylan geldi ve takim toplanmis oldu. 
Yerlesme, muhabbet... Muzikler dinleniyor. Set up tahmin ettigimizden kisa surdu. Mekanda album yapmak uzere ilk hucum kayidini ben yapiyor olacagim. Cidden cok heyecanlandim. Her seyin ilki! Davul setup'i cok havali oldu. Ediz'in eli sakat ve bir gun once mide kanamasina benzer bir sey gecirmisti, ama bilen bilir kendisini. Nesesinden hic bir eksilme olmamisti maasallah! Serhat Ersoz Nordstage 2'sini  yollatmisti sagolsun, sesler daha yeni, şıkır şıkır filan diye. Kendi de ugradi kurulmaya yardim etti, iyi enerjilerini birakip gitti bizlere. 

Bu arada dunyanin en acayip ve iyi huylu 'davulcu' kopegi Mila, gercek bir muzik severdi! :)


Derken dinleye dinleye en begendigimiz ve zorca olan parcadan baslayalim dedik ve... 

Bambaska. 7/8+5/8 bir parca. Provasini yaptik. Bir kac take. Oldu bile. Neselendik. Devam. 

Butun bunlar. Mis gibi, piriltili bir take daha. Devam. Bu parcaya yaylilar eklenecek. 

Biraz prova ve sonrasi aciktik! Muzisyen adamin en onemli problemi!

Yemege Ediz bizi harika bir yere goturdu ama ismini yazmayacagim. Bazi mekanlarda bize kalsin degil mi ama? 
Berk'in varolan en 'icten' resmini ben cekmis olabilirim! :)
Bir daha deneyelim dedik o kadar 'icten' olmadi :)




Sonra Ozkonak'a tatli yemege. Seval de katildi bize. Yedik tatlilari!













Donuste dedik 'zaman var yarin'. Your star ve Kimbilir? parcalarina biraz bakip ertesi gun  kaydetmeye karar verdik. Hazir bunlar! Haydi herkes evine... 
Ertesi gun devam etmek uzere ayrildik. 


No comments: