Monday, November 19, 2012

Kayit Gunlugu 04

Gunluge biraktigim yerden devam...

26 Ekim gecesi studyoya Cengiz Baysal geldi. Daha once kaydedip begenmedigi bir parcayi yeniden caldi. Cengiz titiz calismayi seviyor. Kulagina geleni begenmediyse bir bildigi vardir dedik. Gece bulustuk Muzik Evi'nde Berk Kula ile kaydettik Cengiz'i yeniden. Tikit tikir caldi bu sefer, ici rahat etti. 

Sonra uzun bir ara oldu... Ben soguk alginligi ve oksurukten yirtamadim. Kas'a gittim, geldim. Studyo dolu oldu (ne guzel). Bir kac konser oldu arada. 

Ancak 16 Kasim'da Ozan Musluoglu ve Imer Demirer'i agarlayabildik Muzik Evi'nde. Once Ozan geldi. Bir parcaya Kontrabas caldi. Sonra "ya sen su Kirmizi Sapka' parcasina da bir dokunsana" dedim. Ona da bir seyler caldi. Hosumuza gitti Kontrabas'li hali. Zaten Ediz'in caldigi davul ve perkusyonlar tek basina alip yuruyor parcada. Oyle bir calmis ki! 

Sonra Imer Demirer geldi. Elif Caglar Muslu ile birlikte soyleyecegimizi umdugumuz bir parcaya sololar caldi. Cok guzel oldu. Kafamdakini yapabilirsem bu parcayla ilgili daha da harika olacak. Arkasindan Goksel provaya girecekti Muzik Evi'nde. Bizim kayitlar bitti ve Berk ile calismaya devam edip duzeltmelere gectik. Projeyi toparlamadan ilerlemiyoruz. Derli toplu olmazsa calisamiyorum ben. Zaten kafam daginik. 17'si aksami bulusup calismaya devam ettik proje uzerinde. Bir parca Elif'e gitti baksin, ustune dusunsun diye. Birisi bende uzerine yayli aranjmanlarini yaziyorum. Oteki de Emre Malikler'e gidecek. Loop uzerine bir parca bu. Emre bir baksin istiyorum parcaya. Ozellikle Loop'a. O da heyecanli :) Acaba neler yapacak? Ama tabii ki o parcayi bounce etmeden studyodan cikmayi basardigim icin dedigim zamanda yollayamamis oldum parcayi Emre'ye. Ah bu unutkanlik. Kafam heeep daginik, hep!

Solumda Imer Demirer, sagimda Ozan Musluoglu ve Serhat Ersoz.
17'si aksami Borusan Muzik Evi'nde Jazzland konseri vardi. Bugge Wesseltoft'un plak sirketinin konseri. Bizim muzisyen arkadaslarimiz konserlerde sadece isimlere bakiyor sanirsam basliklarda isim goremeyince ne oldugunu bilememis olsalar gerek, cok az muzisyen vardi konserde. Herkes sonra uyandi, ne zaman geldi Bugge diye. Konser 2 saat uzunlugunda harika bir konser oldu. Jazzland'in yeni yuzleriyle de tanisma firsatimiz oldu. Bitisinde Bugge ile bulusacagiz diye konusmustuk. Tum ekip disarida durmus bira iciyorlardi, ben de eklendim. Muhabbet muhabbet derken yarin studyoya ugrayayim hem de senin kayitlari dinlemis oluruz dedi. Cok sarhos olmasi on sozlesmesiyle anlastik :)

Bugge yeni albumu dinliyor. Ben de anlatiyorum. Parmaklara dikkat! :)
18'inde once onlari soz vermis oldugum uzere Sema gosterisine goturdum Sirkeci'de. Turistik bir gosteriydi biraz ama etkilyiciydi yine de. Sonra Serhat Ersoz de katildi bize. Tatli ve keyifli bir yemek yedik, hayat muzik v.s.. Guzel sarap. Onlarin tavla maci zirvesi oluyormus her gorustuklerinde. Bu sefer yapamadilar ama :) Gece yarisindan sonra "Yeterince sarhos oldum artik muzikleri dinleyebilir miyim?" dedi. Sabah olmus 1, Muzik Evi'ne gittik ucumuz. Bugge biraz eski bir synth var bizde 'stratus' diye, onu caldi. Sonra da dedik haydi zamani geldi, kayitlari dinleyelim. Fazla yazmak istemiyorum bu konuyla ile ilgili ama soyledikleri yuzunden sabahladim ben, cok heyecanlanip. Kayit gunlugune boyle acayip bir katkisi oldu Bugge'nin ziyaretinin. Studyomuzu da cok begendi kendisi. Hadi buraya Piyano alin dedi. Biz de dedik haydi!

jazzland ekibi ve serhat ersoz ile sarap, yemek, muhabbet
Bu hafta davulcu Jörg Mikula Istanbul'da olacak. Acayip seviniyorum takilacagiz diye. Ve fakat kaydedemeyecegiz diye de cok uzuluyorum. Studyo dolu! Butun hafta Brazilian Girls kayitta olacak. 

Sirada Borusan Yayli Dortlusu'nu kaydetmek var. Yaziyorum ciziyorum, 26 Kasim'da Muzik Evi'ndeler. 2 parcaya onlar da dokunacak. Hedef kayitlari Kasim sonunda bitirmek. 21 Aralik'ta dunyanin sonu gelmeden de vokal kayitlarini bitirmek :)

Kismet!


No comments: