Thursday, March 21, 2013

Assurdo





Kolumun icinde bir sizi inceden...
Yavastan yer degistirmis bildigin
yerinde degil demek ki diye dusundum.
Sizlamasi gereken yerde sizlamiyor artik.

Sonra boyle de olur diye dusundum.
Kapattim gozlerimi, inandirici gelmedi.
Actim. Gelmedi.

"Aslinda uyuman gerekiyor" dedi iceriden "artik gec oldu".
Gec oldu da...

Zaten uyuyorum ne zamandir.
Kac zamandir?
Belki de ben degilim uyuyan.
(Ben miyim?)









Sizliyor iste canim basbayagi. Durmuyor.
O durmadikca uyku da gelmiyor.
Sizladikca desiyor. Destikce de iste bildigim.
Yanlis yerde bu kesin. Olmasi gerektigi yerde degil.

Trenler, otobusler, metrolar, ucaklar bindim yine. Ondan olmasin?
Sakın.
Cok sallandım.
Asagi yukari, saga sola.
Asagi yukari, sola saga. Yandan.
Yandan.
Soyle yukarida tutsam surekli belki yerine geri gelir varligina kufur ettigim.






Bozma agzini iste dedi iceriden.





No comments: